![pexels-artem-podrez-8986134 pexels-artem-podrez-8986134](https://hotellife.pl/wp-content/uploads/elementor/thumbs/pexels-artem-podrez-8986134-pz5bos7d7sle0k25ngpt6r9ke00cqxk2mjgfolcgu8.jpg)
Jak do tego doszło?
Szkolenia dla przedsiębiorstw usługowych
Hotele poświęcają bardzo dużo uwagi, czasu i środków na szkolenie pracowników. Dzięki temu oferują obsługę gości na najwyższym poziomie. Dobre zwyczaje, wiedza i doświadczenie doskonale transferują się do innych branż związanych z obsługa klienta i mogą stanowić przewagę konkurencyjną na rynku.
Na pomysł przygotowania szkoleń dla innych branży wpadłem kiedy doświadczyłem bardzo złej jakości usług w serwisie samochodowym. Przykre doświadczenia sprawiły, że postanowiłem znaleźć serwis któremu będę mógł zaufać i który zadba o mój samochód. Znalazłem taki 70 km od miejsca zamieszkania i od trzech lat regularnie serwisuje tam auto. Tu doświadczenia są naprawdę dobre. Podczas jednej z wizyt obserwowałem pracę specjalistów i zdałem sobie sprawę, że procesy obsługi klientów serwisu nie różni się od tego hotelowego i podlega tym samym uwarunkowaniom. Niestety odnalezienie serwisu o takiej jakości było bardzo trudne i wymagało wielu prób w różnych miejscach.
To właśnie wtedy wpadłem na pomysł zaoferowania przedsiębiorstwom usługowym szkoleń, które najlepiej sprawdzały się w hotelach 5 *.
Spotkajmy się a ja chętnie opowiem Ci jak mogę pomóc.
Najwyższa jakość
Najwyższa jakość obsługi klienta nie jest zarezerwowana dla przedsiębiorstw branży luksusowej.
Doskonała obsługa buduje lojalność klientów, którzy chętnie polecają wasze usługi innym i sami chętnie do was wracają. Tworzy się taki typ lojalności który działa wbrew rozsądkowi i sprawia, że relacje są ważniejsze niż cena czy odległość. Wysoka jakość obsługi wyróżnia przedsiębiorstwa i sprawia, że klienci przyzwyczajeni do jakości, nie chcą juz korzystać z gorszych usług. Czy nie chcielibyście aby tak myślano o was ?
![pexels-tima-miroshnichenko-5452201 pexels-tima-miroshnichenko-5452201](https://hotellife.pl/wp-content/uploads/elementor/thumbs/pexels-tima-miroshnichenko-5452201-pz5fjthy4kx9c43os2a6i673mspwb6iqqpd07172gw.jpg)
![pexels-jopwell-1325735 pexels-jopwell-1325735](https://hotellife.pl/wp-content/uploads/elementor/thumbs/pexels-jopwell-1325735-pz5fjlz6wibk6euds8qt0qmp5qxql0t1zpvebs9mh8.jpg)
Dla kogo dedykowane są szkolenia
![pexels-mike-b-188777 pexels-mike-b-188777](https://hotellife.pl/wp-content/uploads/elementor/thumbs/pexels-mike-b-188777-pz5hcs4d8j136qwed2xvnhjjsff32l8txgw805cebs.jpg)
Automotive & Hightech
Obsługa serwisu
Osoby obsługujące klientów serwisu mają największy wpływ na to czy klient skorzysta ponownie z usług firmy
Customer Relation
Sposób załatwiania próśb lub skarg gości może spowodować, że zbudujemy wieloletnią lojalność klientów
![pexels-cottonbro-studio-3997995 pexels-cottonbro-studio-3997995](https://hotellife.pl/wp-content/uploads/elementor/thumbs/pexels-cottonbro-studio-3997995-pz5hd67y31ke0wbx2r1a6vzgp7hla1sszeoi7arhqg.jpg)
Medycyna & Beauty
SPA I Gabinety Medycyny estetycznej
Coś dla ciała i coś dla ducha. Budowa podróży klienta jest kluczowa. Poza profesjonalnymi zabiegami trzeba zaoferować profesjonalną obsługę. Tylko wtedy zbudujemy lojalność
Medycyna
Nasi klienci przychodzą z wiarą, że w momencie słabości otrzymają pomoc. Niestety często towarzyszy im niepewność czy uczucie strachu. Obsługa takich pacjentów wymaga szczególnej uwagi i profesjonalizmu. Dobrze wykonana będzie stanowiła znaczącą różnicę dla pacjentów.
![pexels-obsahovka-obsahovka-4449796 pexels-obsahovka-obsahovka-4449796](https://hotellife.pl/wp-content/uploads/elementor/thumbs/pexels-obsahovka-obsahovka-4449796-pz5hcyp8kda3g0muans9mxvry4inkgyyadgmd32n48.jpg)
Usługi i obsługa klienta
Usługi bezpośrednie
Nasz klient płaci za nasze usługi. Jest dla nas bardzo ważny bo zapewnia trwanie naszej firmy. Musimy się upewnić, że w zamian za chęć skorzystania z naszych usług, zaoferujemy doskonałą obsługę. Nasz klient będzie wiedział dlaczego wybrał właśnie was.
Obsługa klienta
Często pomiędzy nami a klientem są bariery takie jak biurko, szyba, recepcja itp. Odpowiednia obsługo klienta spowoduje, że te bariery nie będą przeszkadzała klientom poczuć się mile widzianym i cenionym.