Audyty Hotelowe
Audyty Hotelowe
Bo czasem "coś" nie działa!
Czasem potrzebujemy szerszej perspektywy. Spojrzenie profesjonalisty z poza organizacji pozwala skorzystać z dywersyfikacji doświadczeń i transferu wiedzy. Audyty w zależności od zakresu przeprowadzam sam lub przy udziale moich współpracowników – specjalistów różnych dziedzin hotelarstwa. To dzięki praktycznemu doświadczeniu, zdobywanemu w różnych hotelach, ja i mój zespół możemy identyfikować obszary do poprawy, analizować procesy i proponować usprawnienia. Pomagamy również nowym inwestorom dokonać oceny planowanej inwestycji.
1
audyty recepcji
Ocena działania recepcji, analiza zespołu, sprawdzenie standardów, przegląd dokumentacji, audyt procesów itd.
2
Mystery Guest
Audyt typu tajemniczy gość. Sprawdzenie standardów, jakości i doświadczeń gości przez osobę zachowującą się jak typowy gość hotelu czy restauracji. W wyniku audytu otrzymujemy informacje zwrotną nie tylko o spełnieniu standardów ale również o odczuciach gościa .
3
Audyt całościowy hotelu
Kompleksowa ocena pracy całego hotelu dokonywana przez grupę audytorów, specjalistów. Na podstawie raportu powstaje raport stanu faktycznego i rekomendacje usprawnień.
4
audyt prawny i rodo
Ocena zgodności z prawem dokumentów, umów i regulaminów wykorzystywanych w hotelu. Audyt dostosowania procedur i dokumentów do RODO
5
Audyt social mediów
Przegląd obecności hotelu w internecie i social mediach. Rekomendacja kierunków rozwoju i kampanii reklamowych.
6
Audyt Revenue Managementu
Ocena polityki sprzedaży i kształtowania cen. Sprawdzenie kanałów sprzedaży i przygotowanie rekomendacji.