Audyty Hotelowe

Audyty Hotelowe

Bo czasem "coś" nie działa!

Czasem potrzebujemy szerszej perspektywy. Spojrzenie profesjonalisty z poza organizacji pozwala skorzystać z dywersyfikacji doświadczeń i transferu wiedzy. Audyty w zależności od zakresu przeprowadzam sam lub przy udziale moich współpracowników – specjalistów różnych dziedzin hotelarstwa. To dzięki praktycznemu doświadczeniu, zdobywanemu w różnych hotelach, ja i mój zespół możemy identyfikować obszary do poprawy, analizować procesy i proponować usprawnienia. Pomagamy również nowym inwestorom dokonać oceny planowanej inwestycji. 

1

audyty recepcji

Ocena działania recepcji, analiza zespołu, sprawdzenie standardów, przegląd dokumentacji, audyt procesów itd.  

2

Mystery Guest

Audyt typu tajemniczy gość. Sprawdzenie standardów, jakości i doświadczeń gości przez osobę zachowującą się jak typowy gość hotelu czy restauracji. W wyniku audytu otrzymujemy informacje zwrotną nie tylko o spełnieniu standardów ale również o odczuciach gościa . 

3

Audyt całościowy hotelu

Kompleksowa ocena pracy całego hotelu dokonywana przez grupę audytorów, specjalistów. Na podstawie raportu powstaje raport stanu faktycznego i rekomendacje usprawnień. 

4

audyt prawny i rodo

Ocena zgodności z prawem  dokumentów, umów i regulaminów wykorzystywanych w hotelu. Audyt dostosowania procedur i dokumentów do RODO

5

Audyt social mediów

Przegląd obecności hotelu w internecie i social mediach. Rekomendacja kierunków rozwoju i kampanii reklamowych.  

6

Audyt Revenue Managementu

Ocena polityki sprzedaży i kształtowania cen. Sprawdzenie kanałów sprzedaży i przygotowanie rekomendacji.

W. E. Deming

“In God we trust,

all others must bring data.”

Chcesz usłyszeć więcej ?