Hotel Life.pl
Szkolenia Dla Hoteli
Szkolenia szyte na miarę. Każde dopasowane jest do potrzeb i standardów danego obiektu. Szeroki wybór tematyki szkolenia.
Praca z zespołami wielu hoteli nauczyła mnie jak duże znaczenie dla rozwoju kadry, jakości obsługi i motywacji pracowników ma dobry plan szkoleniowy. Utalentowani managerowie w codziennym nawale obowiązków, nierzadko nie mają czasu na zaplanowanie i przeprowadzenie szkoleń. Moja firma powstała aby wspierać hotele w drodze do osiągania celów. Połączenie moich umiejętności szkoleniowych i praktycznego doświadczenia pracy operacyjnej pozwala mi zaproponować Państwu praktyczne szkolenia oparte na doświadczeniach pięcio-gwiazdkowych hoteli. Część organizowanych przeze mnie szkoleń jest prowadzona przez hotelarzy praktyków danej dziedziny. dzięki temu jestem w stanie zaproponować szeroki wachlarz szkoleń specjalistycznych.
Zapraszam do kontaktu w celu ustalenia zakresu interesującego Państwa szkolenia i sprawdzenie dostępności terminów.
wiedza na wyciągnięcie ręki
proponowane szkolenia
![pexels-kateryna-naidenko-7512139 pexels-kateryna-naidenko-7512139](https://hotellife.pl/wp-content/uploads/elementor/thumbs/pexels-kateryna-naidenko-7512139-scaled-py6mk68msbw6dg3yeqjthi4ltkrjmidsmn39aon7hc.jpg)
Wysoce zmotywowana recepcja
Recepcja to serce hotelu. Od tego jak się prezentuje i jak jest skuteczna zależy komfort i lojalność gości. To szkolenie jest dostosowane do potrzeb konkretnego zespołu. Wraz z managerem buduje zakres szkolenia z dostępnych modułów.
![photo-1543269865-96ae30571b5a-e1558510114421.jpeg photo-1543269865-96ae30571b5a-e1558510114421.jpeg](https://hotellife.pl/wp-content/uploads/elementor/thumbs/photo-1543269865-96ae30571b5a-e1558510114421-pxwqihu799gj42i2n84lczzvd1gtxb39p0yfgpjk4g.jpeg)
Etykieta i elegancja w hotelarstwie
Ponadczasowe zasady savoir vivre w obsłudze gości. Odpowiedni dobór słów, kontrola mowy ciała, zachowane przy stole, znajomość zasad nakrywania stołu, znajomość zwyczajów czy odpowiedni dobór stroju to zasady, które powinien znać każdy pracownik hotelarstwa.
![pexels-fauxels-3184423 pexels-fauxels-3184423](https://hotellife.pl/wp-content/uploads/elementor/thumbs/pexels-fauxels-3184423-scaled-pyf5y1tf7y8u18b0giuu5kg4l8gqv65cdnbvmv5p5s.jpg)
Teambuilding
Budowanie zgranych zespołów jest często wyznacznikiem profesjonalizmu hotelu. Dobra atmosfera w pracy sprawia, że pracownicy chętnie pozostają dłużej u jednego pracodawcy, mają mniejszy indeks nieobecności w pracy i osiągają lepsze wyniki.
![pexels-kampus-production-8428054 pexels-kampus-production-8428054](https://hotellife.pl/wp-content/uploads/elementor/thumbs/pexels-kampus-production-8428054-scaled-py933w8g9jn7y5rkcnbph3cijsvztdf2wefgcq6duo.jpg)
Kompetencje kierownika
Jednym z najtrudniejszych kroków w karierze zawodowej jest przejście z pracownika liniowego na kierownika – osobę kierującą pracą innych osób. To szkolenie systematyzuje zakres obowiązków, narzędzi i technik ułatwiających skuteczne zarządzanie zespołem.
![pexels-andrea-piacquadio-3760790 pexels-andrea-piacquadio-3760790](https://hotellife.pl/wp-content/uploads/elementor/thumbs/pexels-andrea-piacquadio-3760790-scaled-pyf5yodjrz3prve8sslvter6uhdjzwmwgqzj5i890g.jpg)
Trudne relacje z gośćmi
Czasem relacje z gośćmi są bardzo trudne. Jak rozwiązać konflikt będąc w zgodzie z własnym dobrym samopoczuciem i najwyższymi standardami gościnności. „Gość ma zawsze racje” – najbardziej mylnie interpretowane zdanie w hotelarstwie.
![pexels-yan-krukov-8867482 pexels-yan-krukov-8867482](https://hotellife.pl/wp-content/uploads/elementor/thumbs/pexels-yan-krukov-8867482-scaled-pyf5z9zu55xb6wiuajyawrasicezwy0q7pzp6vc71c.jpg)
Maestro rozmów telefonicznych
Rozmowa przez telefon jest jedną z najtrudniejszych form prowadzenia rozmowy. Dzieje się tak ponieważ rozmówcy się nie widzą. Odpowiednie techniki mogą sprawić, że będzie najlepszą reklama dla hotelu.
![Screenshot 2022-11-26 at 11.02.10 Screenshot 2022-11-26 at 11.02.10](https://hotellife.pl/wp-content/uploads/elementor/thumbs/Screenshot-2022-11-26-at-11.02.10-py9y1ma7zq8y960pzk75bjr56dhj2ptoctjpugujds.png)
Extended Disc - profil zespołu
Korzystając z narzędzia Extended Tools budujemy model naszego zespołu, uczymy nie jak poszczególni członkowie zespołu wpływają na jego całość. Szkolenie inspiruje do zaakceptowania innych i buduje dobre relacje w zespole.
![pexels-cottonbro-studio-5371575 pexels-cottonbro-studio-5371575](https://hotellife.pl/wp-content/uploads/elementor/thumbs/pexels-cottonbro-studio-5371575-scaled-py93bliu9o6t34ksdh6nendhsgx9w2zwaivoxcr8v4.jpg)
Działowe szkolenia praktyczne
Praktyczne szkolenia dla poszczególnych działów hotelowych. Usprawniają pracę departamentu, uczą dobrych praktyk, inspirują do wprowadzania usprawnień. Szkolenie jest dobierane indywidualnie.
![pexels-cottonbro-studio-6466221 pexels-cottonbro-studio-6466221](https://hotellife.pl/wp-content/uploads/elementor/thumbs/pexels-cottonbro-studio-6466221-scaled-pyf5xf9anxdyal7s493shq52bzjxqfnsajo84835b4.jpg)
Housekeeping - serce hotelu
Szkolenie usprawniające pracę jednego z kluczowych działów. Podział obowiązków, dobre praktyki, ochrona zdrowia podnoszenie jakości pracy to tylko niektóre z tematów
Indywidualnie zaprojektowane szkolenia
a jeśli nie takiego szkolenia szukam?
zaprojektujemy je specjalnie dla ciebie
![pexels-elevate-1267320 pexels-elevate-1267320](https://hotellife.pl/wp-content/uploads/elementor/thumbs/pexels-elevate-1267320-scaled-pyf8x2pqifmkg0w3is6u5yh45z06794l36258dm0nk.jpg)
![](https://hotellife.pl/wp-content/uploads/2022/11/pexels-cottonbro-studio-6466225-200x300.jpg)
![pexels-cottonbro-studio-6474529 pexels-cottonbro-studio-6474529](https://hotellife.pl/wp-content/uploads/elementor/thumbs/pexels-cottonbro-studio-6474529-scaled-pyf8xkkpc540n7o6dhgdmin8vh7z75adywjdizvqg0.jpg)