Hotel Life.pl
Szkolenia Dla Hoteli
Szkolenia szyte na miarę. Każde dopasowane jest do potrzeb i standardów danego obiektu. Szeroki wybór tematyki szkolenia.
Praca z zespołami wielu hoteli nauczyła mnie jak duże znaczenie dla rozwoju kadry, jakości obsługi i motywacji pracowników ma dobry plan szkoleniowy. Utalentowani managerowie w codziennym nawale obowiązków, nierzadko nie mają czasu na zaplanowanie i przeprowadzenie szkoleń. Moja firma powstała aby wspierać hotele w drodze do osiągania celów. Połączenie moich umiejętności szkoleniowych i praktycznego doświadczenia pracy operacyjnej pozwala mi zaproponować Państwu praktyczne szkolenia oparte na doświadczeniach pięcio-gwiazdkowych hoteli. Część organizowanych przeze mnie szkoleń jest prowadzona przez hotelarzy praktyków danej dziedziny. dzięki temu jestem w stanie zaproponować szeroki wachlarz szkoleń specjalistycznych.
Zapraszam do kontaktu w celu ustalenia zakresu interesującego Państwa szkolenia i sprawdzenie dostępności terminów.
wiedza na wyciągnięcie ręki
proponowane szkolenia
Wysoce zmotywowana recepcja
Recepcja to serce hotelu. Od tego jak się prezentuje i jak jest skuteczna zależy komfort i lojalność gości. To szkolenie jest dostosowane do potrzeb konkretnego zespołu. Wraz z managerem buduje zakres szkolenia z dostępnych modułów.
Etykieta i elegancja w hotelarstwie
Ponadczasowe zasady savoir vivre w obsłudze gości. Odpowiedni dobór słów, kontrola mowy ciała, zachowane przy stole, znajomość zasad nakrywania stołu, znajomość zwyczajów czy odpowiedni dobór stroju to zasady, które powinien znać każdy pracownik hotelarstwa.
Teambuilding
Budowanie zgranych zespołów jest często wyznacznikiem profesjonalizmu hotelu. Dobra atmosfera w pracy sprawia, że pracownicy chętnie pozostają dłużej u jednego pracodawcy, mają mniejszy indeks nieobecności w pracy i osiągają lepsze wyniki.
Kompetencje kierownika
Jednym z najtrudniejszych kroków w karierze zawodowej jest przejście z pracownika liniowego na kierownika – osobę kierującą pracą innych osób. To szkolenie systematyzuje zakres obowiązków, narzędzi i technik ułatwiających skuteczne zarządzanie zespołem.
Trudne relacje z gośćmi
Czasem relacje z gośćmi są bardzo trudne. Jak rozwiązać konflikt będąc w zgodzie z własnym dobrym samopoczuciem i najwyższymi standardami gościnności. „Gość ma zawsze racje” – najbardziej mylnie interpretowane zdanie w hotelarstwie.
Maestro rozmów telefonicznych
Rozmowa przez telefon jest jedną z najtrudniejszych form prowadzenia rozmowy. Dzieje się tak ponieważ rozmówcy się nie widzą. Odpowiednie techniki mogą sprawić, że będzie najlepszą reklama dla hotelu.
Extended Disc - profil zespołu
Korzystając z narzędzia Extended Tools budujemy model naszego zespołu, uczymy nie jak poszczególni członkowie zespołu wpływają na jego całość. Szkolenie inspiruje do zaakceptowania innych i buduje dobre relacje w zespole.
Działowe szkolenia praktyczne
Praktyczne szkolenia dla poszczególnych działów hotelowych. Usprawniają pracę departamentu, uczą dobrych praktyk, inspirują do wprowadzania usprawnień. Szkolenie jest dobierane indywidualnie.
Housekeeping - serce hotelu
Szkolenie usprawniające pracę jednego z kluczowych działów. Podział obowiązków, dobre praktyki, ochrona zdrowia podnoszenie jakości pracy to tylko niektóre z tematów