Hotel Life.pl

Szkolenia Dla Hoteli

Szkolenia szyte na miarę. Każde dopasowane jest do potrzeb i standardów danego obiektu. Szeroki wybór tematyki szkolenia. 

Praca z zespołami wielu hoteli nauczyła mnie jak duże znaczenie dla rozwoju kadry, jakości obsługi i motywacji pracowników ma dobry plan szkoleniowy. Utalentowani managerowie w codziennym nawale obowiązków, nierzadko nie mają czasu na zaplanowanie i przeprowadzenie szkoleń. Moja firma powstała aby wspierać hotele w drodze do osiągania celów. Połączenie moich umiejętności szkoleniowych i praktycznego doświadczenia pracy operacyjnej pozwala mi zaproponować Państwu praktyczne szkolenia oparte na doświadczeniach pięcio-gwiazdkowych hoteli.  Część organizowanych przeze mnie szkoleń jest prowadzona przez hotelarzy praktyków danej dziedziny. dzięki temu jestem w stanie zaproponować szeroki wachlarz szkoleń specjalistycznych. 

Zapraszam do kontaktu w celu ustalenia zakresu interesującego Państwa szkolenia i sprawdzenie dostępności terminów. 

wiedza na wyciągnięcie ręki

proponowane szkolenia

pexels-kateryna-naidenko-7512139

Wysoce zmotywowana recepcja

Recepcja to serce hotelu. Od tego jak się prezentuje i jak jest skuteczna zależy komfort i lojalność gości. To szkolenie jest dostosowane do potrzeb konkretnego zespołu. Wraz z managerem buduje zakres szkolenia z dostępnych modułów. 

photo-1543269865-96ae30571b5a-e1558510114421.jpeg

Etykieta i elegancja w hotelarstwie

Ponadczasowe zasady savoir vivre w obsłudze gości. Odpowiedni dobór słów, kontrola mowy ciała, zachowane przy stole, znajomość zasad nakrywania stołu, znajomość zwyczajów czy odpowiedni dobór stroju to zasady, które powinien znać każdy pracownik hotelarstwa. 

pexels-fauxels-3184423

Teambuilding

Budowanie zgranych zespołów jest często wyznacznikiem profesjonalizmu hotelu. Dobra atmosfera w pracy sprawia, że pracownicy chętnie pozostają dłużej u jednego pracodawcy, mają mniejszy indeks nieobecności w pracy i osiągają lepsze wyniki. 

pexels-kampus-production-8428054

Kompetencje kierownika

Jednym z najtrudniejszych kroków w karierze zawodowej jest przejście z pracownika liniowego na kierownika – osobę kierującą pracą innych osób. To szkolenie systematyzuje zakres obowiązków, narzędzi i technik ułatwiających skuteczne zarządzanie zespołem. 

pexels-andrea-piacquadio-3760790

Trudne relacje z gośćmi

Czasem relacje z gośćmi są bardzo trudne. Jak rozwiązać konflikt będąc w zgodzie z własnym dobrym samopoczuciem i najwyższymi standardami gościnności. „Gość ma zawsze racje” – najbardziej mylnie interpretowane zdanie w hotelarstwie. 

pexels-yan-krukov-8867482

Maestro rozmów telefonicznych

Rozmowa przez telefon jest jedną z najtrudniejszych form prowadzenia rozmowy. Dzieje się tak ponieważ rozmówcy się nie widzą. Odpowiednie techniki mogą sprawić, że będzie najlepszą reklama dla hotelu. 

Screenshot 2022-11-26 at 11.02.10

Extended Disc - profil zespołu

Korzystając z narzędzia Extended Tools budujemy model naszego zespołu, uczymy nie jak poszczególni członkowie zespołu wpływają na jego całość. Szkolenie inspiruje do zaakceptowania innych i buduje dobre relacje w zespole. 

pexels-cottonbro-studio-5371575

Działowe szkolenia praktyczne

Praktyczne szkolenia dla poszczególnych działów hotelowych. Usprawniają pracę departamentu, uczą dobrych praktyk, inspirują do wprowadzania usprawnień. Szkolenie jest dobierane indywidualnie. 

pexels-cottonbro-studio-6466221

Housekeeping - serce hotelu

Szkolenie usprawniające pracę jednego z kluczowych działów. Podział obowiązków, dobre praktyki, ochrona zdrowia podnoszenie jakości pracy to tylko niektóre z tematów

Indywidualnie zaprojektowane szkolenia

a jeśli nie takiego szkolenia szukam?

zaprojektujemy je specjalnie dla ciebie

pexels-elevate-1267320
pexels-cottonbro-studio-6474529